Science Fiction, The Legend of Oescienne og litt sånt annet «stuff»

I går kveld leste jeg ferdig første bok i In Her Name Omnibus. Hvem hadde trodd at jeg vill elske en Science Fiction-bok!! Når jeg tenker Sci-Fi ser jeg lysstoffrørkrig, metall, metall, og atter veldig mye mer metall. Ikke denne gangen. Denne trilogien er skrevet av Michael R. Hicks, og er en nydelig historie du ikke glemmer så lett. Den startet med å suge meg inn, og den utviklet seg til en veldig vakker kjærlighetsfortelling. Jeg ser frem til å lese de to siste bøkene også! Jeg tenkte å gjøre ferdig Crime and Punishment (over 70 %) nå, vi får se om jeg greier å vente med å begynne på bok 2 i In Her Name.

Gladnyhet i dag! Jeg har nylig lest The Legend of Oescienne, The Finding, og i dag fikk jeg beskjed om at neste bok skal til editorene nå for gjennomlesning. Forhåpentligvis betyr det at den snart er for salg, selv om det kan ta litt tid. Antakelig vil prisen være litt lavere med en gang den kommer i salg, så jeg skal snakke den opp på Kindle da! Gleder meg! De er ikke dyre for de som har Kindle, og det er en fin fantasyhistorie. Anbefales å ta en kikk på!

Jeg leser fortsatt om Sony Pocket 300, og har vel nesten bestemt meg for den. Skal ikke kjøpe den nå, men det er morsomt å finne ut hvilke bøker som er tilgjengelig til den. Det skal være mulig å få tak i de fleste bøkene jeg ikke kan få til Kindle med den, inkludert Kristin Lavransdatter. Endelig får jeg lest den! Når jeg skaffer meg en Sony da. Jeg har ikke dårlig tid egentlig. Jeg har jo min fantastiske Kindle som jeg bare blir mer og mer glad i. Jeg nyter tilgangen til alle de klassikerne jeg vil ha, og så mange bra bøker jeg har oppdaget! Kindle har utvidet min lesehorisont! Jeg ser veldig frem til at mitt nye Oberon cover skal ankomme, men det ser ut til å ta sin tid.


Legg igjen en kommentar

